Ravensbos Prikbord

Welkom op het prikbord van Ravensbos. Dit is wat meer interactief dan het gastenboek. Je kunt hier vragen kwijt, opmerkingen en toezeggingen doen. Ook kun je reageren op het fotoarchief of suggesties doen voor de website, aankondigingen voor tentoonstellingen zoals in het Amerika museum, of gewoon even vertellen dat je een nieuwe wandelroute hebt gevonden in de omgeving van Valkenburg.

Forum: Ravensbos Prikbord
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Wim Cartens 50 jaar priester

Cuijk, 26.05.2007

Zoals u misschien wel/niet weet ben ik op 7 juli 1957 priester gewijd, uiteraard samen met mijn klasgenoten. Dat is dus 50 jaar geleden. Met onze familie hebben we het feest al gevierd samen met het 50-jarig huwelijksfeest van mijn zus.
De Josephparochie in Zeist is zo vriendelijk op 8 juli a.s.dit feest ook gestalte te geven door het vieren van de Eucharistie uit dankbaarheid. Omdat ik niet meer bij machte ben zelf voor te gaan, zal ik pastoor Woorts assisteren. Na de dienst zien we elkaar hopelijk in Mariaoord, dat schuin tegenover de Josephkerk gelegen is. De dienst begint op de reguliere tijd nl om 10.15 uur. De kerk ligt aan de Rozenstraat 20 te Zeist
Ik zou het fijn vinden u bij de receptie te ontmoeten! Dat zou het mooiste cadeau zijn!!

W.Cartens OMI

Email  
Re: Re: Wim Cartens 50 jaar priester - by Chris - May 31, 2007 7:38pm
Get your own FREE Forum today! 
Report Content ·  · Web Calendars   Online Photo Albums   Free Guestbooks   Cheap Domains 
powered by Powered by Bravenet bravenet.com