Ravensbos Prikbord

Welkom op het prikbord van Ravensbos. Dit is wat meer interactief dan het gastenboek. Je kunt hier vragen kwijt, opmerkingen en toezeggingen doen. Ook kun je reageren op het fotoarchief of suggesties doen voor de website, aankondigingen voor tentoonstellingen zoals in het Amerika museum, of gewoon even vertellen dat je een nieuwe wandelroute hebt gevonden in de omgeving van Valkenburg.

Forum: Ravensbos Prikbord
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Re: Wim Cartens 50 jaar priester

Hoe die Wim het ook draait of keert, hij heeft het toch maat geflikt. Vijftig jaar in dienst van mensen vanuit een bijzondere positie.
Het is hem niet komen aanwaaien. Ach, eigenlijk weet ik niet zoveel van hem. Maar toch ……….
Wim heeft niet over zich laten lopen! Hij heeft zich, ik denk totaal, gegeven. Hij stond en staat ervoor.
En ik, sta ik voor wat ik zeg?
Wel, of niet, of hoe zit het nou werkelijk? Nou ja, ik ben verdwaald in die rare katholieke wereld. Mag het? Velen uit de bekende familie is dat overkomen. Maar toch ………….
Ik zit met een groot probleem. Schoppend, vloekend en tierend loop ik door mijn huis omdat diezelfde Wim het waagt om mij met een persoonlijk briefje uit te nodigen.
Waarvoor?
…………………….. waar ik dus geen pap van lust maar óók omdat hij het “fijn zou vinden mij bij de receptie te ontmoeten! Dat zou het mooiste cadeau zijn!”
“Tsja, dat is nou Wim” denk ik. Verdomme hij heeft mij te grazen nog maar net dat we elkaar een dag op de huid hebben gezeten.
Wim, je ziet me ook al kost het me vele druppels.

Chris van der Linden,
Oud – student Ravensbos en toen op zoek naar een vader 1960 – 1966

Email   Hij  
Get your own FREE Forum today! 
Report Content ·  · Web Calendars   Free Web Tools   Free Web Hosting   Cheap Domains