Ravensbos Prikbord

Welkom op het prikbord van Ravensbos. Dit is wat meer interactief dan het gastenboek. Je kunt hier vragen kwijt, opmerkingen en toezeggingen doen. Ook kun je reageren op het fotoarchief of suggesties doen voor de website, aankondigingen voor tentoonstellingen zoals in het Amerika museum, of gewoon even vertellen dat je een nieuwe wandelroute hebt gevonden in de omgeving van Valkenburg.

Forum: Ravensbos Prikbord
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
View Entire Thread
Re: datum van ongeluk

Bonjour Henk,

Het ongeluk waarbij Siem Smit om het leven kwam, gebeurde op 27 februari 1970. Ik heb nooit geweten dat jij erbij (betrokken) was. Wat ik nog wel weet, is dat het bericht van de dood van Siem op mij een verpletterende indruk heeft gemaakt. Jonge mensen gingen niet dood, wat een misvatting bleek. Ik zat in die tijd "op kamers" - zo noem ik dat verblijf daar maar - in Heerlen. Ik heb er destijds wat over geschreven in mijn bijdrage aan deze site. Vertel je er bij gelegenheid eens iets meer over?
Iets geheel anders wat ik mij herinner, is dat jij en ik op een zomerse dag samen, vanuit het zuiden naar huis, zijn gefietst. Ik naar Horst, waar jij bij ons thuis wat op krachten bent gekomen (dat was wel nodig na dat biertje onderweg), zodat jij jouw reis naar Heesch nadien alleen kon voortzetten. Héél dapper.

Met vriendelijke groet,

Frans

Email   Ongeluk  
Re: Re: datum van ongeluk - by Frans Duijf - Mar 29, 2008 11:19pm
Re: Re: Re: datum van ongeluk - by Henk Wijnen - Apr 2, 2008 6:29pm
Get your own FREE Forum today! 
Report Content ·  · Web Calendars   Free Blogs   Email Forms   Free Web Tools 
powered by Powered by Bravenet bravenet.com