Ravensbos Prikbord

Welkom op het prikbord van Ravensbos. Dit is wat meer interactief dan het gastenboek. Je kunt hier vragen kwijt, opmerkingen en toezeggingen doen. Ook kun je reageren op het fotoarchief of suggesties doen voor de website, aankondigingen voor tentoonstellingen zoals in het Amerika museum, of gewoon even vertellen dat je een nieuwe wandelroute hebt gevonden in de omgeving van Valkenburg.

Forum: Ravensbos Prikbord
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
View Entire Thread
Update 7

Update 7

Gastenboek
Inhoud van het programma
Zoals eerder aangekondigd was er ruimte ingepland voor Jomanda om iets over de kinderprojecten te vertellen. Ik krijg daar geen contact over. Nou ja, er ligt materiaal in de gang en de kapel dus mensen die geïnteresseerd zijn kunnen er altijd kennis van nemen. Voorlopig schrap ik dit onderdeel en richten we de dag puur cultureel in met ex-Ravensbossers die iets te melden hebben het zij boeken, schilderijen, grafisch werk, beelden, foto’s en misschien zijn er zelfs mensen die iets willen laten horen. Laat het weten.
Centraal punt en ik hoop dat dat echt gerealiseerd gaat worden is het boek van Jène van Moorsel “Met omtrekkende bewegingen” omdat in dit boek het hele gebeuren van Ravensbos besproken en beschreven wordt.
Ik zal in September met een nieuw programma komen en daar in opgenomen wat mensen tegen die tijd al ingebracht hebben.

Email  
Update 8 - by Jan Sterenborg - Jun 12, 2009 11:34am
Update 9 - by Jan Sterenborg - Jun 17, 2009 7:58am
Get your own FREE Forum today! 
Report Content ·  · Web Calendars   Counters & Site Stats   Free Guestbooks   Free Web Hosting 
powered by Powered by Bravenet bravenet.com