Ravensbos Prikbord

Welkom op het prikbord van Ravensbos. Dit is wat meer interactief dan het gastenboek. Je kunt hier vragen kwijt, opmerkingen en toezeggingen doen. Ook kun je reageren op het fotoarchief of suggesties doen voor de website, aankondigingen voor tentoonstellingen zoals in het Amerika museum, of gewoon even vertellen dat je een nieuwe wandelroute hebt gevonden in de omgeving van Valkenburg.

Forum: Ravensbos Prikbord
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
Verkoop huis in Cuijk

Beste Mensen,
dit moet mij van het hart
in het laatste nummer van Over en Weer van Wim Cartens staat dat het Oblatenhuis te Cuijk te koop staat...
Hoe kan dit zijn? het is een prachtig huis met een nog prachtiger tuin gelegen aan de maas....
Ik heb de overste Gerard van den Beuken geschreven dat ik dit onmogelijk vind. Jarenlang zijn honderden jongens door de handen van de oblaten gegaan en die zijn nu 60 jaar of ouder... wat is er mis mee van dit huis een ouderen opvang te maken? Ja sorry hoor dit raakt mij geweldig... ik heb mezelf aangeboden om in het bestuur van een dergelijke voorziening zitting te nemen. Misschien zijn er meerdere onder ons die ook een taak op zich willen nemen? Nu kan het nog...
email adres van Gerard is: vandenbeuken@hetnet.nl
ik hoop dat er een golf terug komt op dit bericht misschien dat ik zelf in de toekomst nog eens gebruik kan gaan maken van deze unieke voorziening...
Jan Sterenborg ook OMI

Email  
Re: Verkoop huis in Cuijk - by Jan Sterenborg - Jul 6, 2009 10:30am
Get your own FREE Forum today! 
Report Content ·  · Web Calendars   Online Photo Albums   Free Blogs   Cheap Domains 
powered by Powered by Bravenet bravenet.com